I like!


Men åh så fin den här dagbädden från Mio är! Om vi får lägenheten så blir det denna till Leo istället för Hemnes från IKEA. Denna känns mer luftig vilket jag tror blir bättre i ett utrymme som ligger så nära hallen. Hemnes är så fin, men passar nog bättre i ett "riktigt "rum, i nuläget vill jag verkligen maximera utrymmet så att det inte känns övermöblerat. Jag har ett sånt fint överkast i vitt med blåa stjärnor på som han ska få och så toppar man det med en mysig pläd och en massa kuddar i blått och vitt. Har beställt en superfin kudde från H&M (som jag faktiskt beställde långt innan allt det här med lägenheten) som skulle bli så himla fin till.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sååå fin! En liknande vill jag ha till Olivia när hon flyttar ur sin spjälsäng. Eller så en gammal bädd som jag fixar om men de är så svåra att få tag på. :-(

2012-02-10 @ 10:59:03
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0