If...


Krokar från Hemtex, Brevlåda från Bruka Design, Förvaringskorg och bokhylla från IKEA,
Jordglob från Åhléns, Sparbössa från Bruka Design, Förvaringslåda från Rusta.


Ni som har hängt med här bloggen ett tag vet att vi bor väldigt litet och jag drömmer om att bo lite större. Helst av allt vill jag ju att Leo ska få ett eget rum och sitter ofta och möblerar hans icke existerande rum i mitt huvud. OM vi nu skulle flytta så är jag helt säker på att det blir en Expedit från IKEA. Bra förvaring och snygg i sig själv tycker jag. Vill i så fall ha den med 16 hyllor och ha förvaringskorgar på hela nedre raden.
Den fina förvaringslådan med Union Jack kommer från Rusta och den har jag faktiskt redan köpt ;)

Så även om vi inte ska flytta än så får ni stå med att jag bloggar om prylar och möbler till våra fantasirum ;) När det väl händer sedan så kan bara gå tillbaka och titta på mina inredningsidéer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ver precis hur det är, bodde med min sambo i hans etta på 37kvm i 9-10 år.. Vilken lycka det var med större :) inredningsdrömde också mkt innan :)

2012-04-09 @ 19:03:45
URL: http://pindus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0