Dogs



Här hemma är vi fortfarande sjuka, men jag börjat känna mig lite bättre - så skönt! Melanie har vågat sig hit och tagit med sig Romeo. Gissa om Elton är överlycklig :) Romeo där emot är ju inte lika glad då han inte får en lugn sekund med Elton som bara vill leka hela tiden (Romeo är 7 år och Elton är 8 månader). Inatt sov jag och Melanie i sängen med båda hundarna och Fredrik sov på soffan. Trångt och varmt med ena hunden på kudden och den ena nere vid fötterna på täcket :)
För övrigt händer det inte mycket, ni vet ju hur män blir när dom är förkylda - Fredrik beter sig som om han vore döende och har parkerat sig i ett soffhörn med datorn och snorpapper. Vi plöjer film och äter en massa gott. Igår bakade vi en morostskaka som blev helt otroligt god. Ikväll ska vi käka hemlagad thaimat och kanske bakar vi en kladdkaka också :)
Det var en liten update från mig, hoppas att ni njuter av er påskledighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0