Art


Har fixat lite "konst" i Photoshop som jag har skickat på framkallning hos Fuji. Får se hur det blir, hade en en kod som gav mig 50 bilder gratis så det är inte hela världen om det inte blir bra. "May the force be with you" ska självklart vara i Leos rum, han är nämligen väldigt förtjust i Star Wars :) De andra fyra ska nog ingå i vår tavelvägg som jag har planerat att vi ska ha ovanför soffan. Robert Frost är min absoluta favorit poet, så en dikt av honom var självklar! Hjortar och peace tecken vet ni vid det här laget att jag älskar ;) "Imagine" går lite hand i hand med peace tecknet.


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Hehe jag kommer ihag att pa varje prov, langst ner pa sidan sa skrev alltid Magnus "may the force be with you".

2012-05-01 @ 03:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0