Höstsalong


Jag har ju helt glömt bort att skriva om min nästa utställning som startar imorgon. I söndags var jag och hängde ner mina tavlor på Bladverket, då jag även fick den glada nyheten att jag hade sålt 3 tavlor till (alla 3 ingick i en serie). Sålde även en annan tavla till en kund i måndags och det är alltid lika roligt att få sälja sina verk, känns lika overkligt varje gång :)
Iallafall, imorgon ställer jag ut på Allhusets Höstsalong som ligger i Hässelby Gårds centrum. Har tidigare ställt ut där på vårsalongen. Det var sjukt mycket folk sist och himla trevligt med bubbel och snittar. Hoppas att det blir lika roligt imorgon :) Jag är där mellan 12:00- 15:00, hör av er om ni kommer förbi och tittar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0