Dagens



Jag tar en mini paus efter 1 timmes jobb och slänger upp en lista som jag har snott av Blondinbella:

Dagens humör: Glad och utvilad!
Dagens mående: Mår superbra! Mätte mig dessutom imorse och såg att fler centimeter har försvunnit från kroppen :)
Dagens borde: Jag borde få in en del möten och jag hoppas att det blir så!
Dagens frisyr: Utsläppt och vågigt efter att ha sovit med fläta
Dagens smink: Inget smink idag när jag jobbar hemma
Dagens klädsel: Leggings och Rolling Stones t- shirt, haha, snacka om business outfit ;)
Dagens planer: Jobba hemma, tvätta, hänga med Leo medan Fredrik är på föräldrarmöte och självklart köra ett pass med Insanity!
Dagens materiella vill ha: En vit fågelbur, rosa sport BH och en massa nya klänningar!
Dagens fundering: NÄR köper vi lägenhet...?!
Dagens beroende: Elizabeth Ardens 8 hour creme, mina läppar är galet torra!
Dagens tråkigaste: Tvättstugen som väntar i eftermiddag
Dagens längtan: Att se mina resultat efter 60 dagar med Insanity!
Dagens superlängtan: Att köpa en lägenhet till mig, Fredrik och Leo ♥
Dagens tidning: Snarare dagens bok som är "The Shadow Of The Wind"
Dagens låt: Adele - "Someone Like You"


Kommentarer
Postat av: Nina

Dem var utländska mormorn och ungen. Å kan man inte säga något annat än "va gör du" på svenska, så skäll ut honom på egna språket. Det spelar ju ingen roll. Bara man säger något. Det var alltså min man som fick säga att han skulle be om ursäkt. 'Känns bara som Om hon nu va där med honom på bvc, så borde hon ju ändå förstå svenska? Hur ska hon annars förstå vad bvc tanten säger. är ju ingen poäng med det. Är ju absolut inte bara ungen som gjorde fel. Ja menar om ingen säger hur han ska bete sig, så hur ska han veta? Dem testar ju å har sig. Men det var liksom det att han tog verkligen sats för långt håll å riktade in sig på Theo (aldrig sett någe liknande) Å så det värsta va väl att ungen hånlog efteråt. Läskigt alltså.

2011-09-13 @ 13:08:11
URL: http://deliciously.se
Postat av: Nina

va jobbar du med nu?



kramis

2011-09-13 @ 13:08:41
URL: http://deliciously.se
Postat av: Oh So Glam

Då får du den av mig! :-)



Jag jobbar ju i Sthlm nu, men med lite oregelbundna tider... flyttar ner permanent om mindre än tre veckor, så hör av mig när saker och ting lugnar ner sig så får vi styra upp en bra tidpunkt! Den är din iaf!

2011-09-13 @ 17:42:03
URL: http://ohsoglam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0