Hundsaker




Det blev inte riktigt som planerat igår med hundshopping då Fredrik behöve fixa lite med vår nya bil. Jag spenderade dagen hemma hos mamma, men innan vi åkte dit så var vi en snabbis inne på ÖoB där vi hittade lite hundsaker. en superfin transportbur som vi ska ha i bilen, lilla Elton ska läras tidigt att åka bil, vi vill ju kunna ha med honom överallt. Verkligen fin och prisvärd, 129 kr! Men mjukt och gosigt teddyfoder innuti och upprullbara "fönster" på båda sidorna, samt i fram. Den går även att fälla ihop ifall man vill packa ner den.
Vi hittade även en söt väst med rutigt fleecefoder och en leksak :)

Idag ska vi iallafall åka iväg till Bromma Blocks där det ligger en galet stor affär med djurprylar. Måste hitta halsband och koppel. Har hittat en jättefin korg på Tradera som jag har budat på, HOPPAS att den blir min. Även en sväng i på Rusta blir det för att köpa en pläd. Matskålar har jag inte hittat några som faller mig i smaken än, stilrena och gärna bara helvita i keramit/porslin är vad jag tror att jag vill ha.


Kommentarer
Postat av: Nina

hihi va söt han kommer bli.

2011-10-24 @ 10:36:37
URL: http://deliciously.se
Postat av: Minna

Sånt hus har min hund också så mysigt!

2011-10-28 @ 23:16:54
URL: http://kminna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0