Bambi


Som ni vet så ÄLSKAR jag allt som heter rådjur, hjortar, renar, bambi, horn....ja ni vet ;) Efter en runda på Myrorna för ett tag sedan hittade jag en liten porsinsfigurin för en tia (här kan ni se den) och sedan dess har jag letat som en galning efter liknande små figuriner, men utan resultat. Men sedan kom jag på att jag skulle kolla på Tradera....hittade hur många som helst! :) Men...det verkar inte bara vara jag som är intresserad av dessa små figuriner för buden är riktigt höga på vissa! Som tur är vann jag denna lilla sötnos här om dagen, men den kostade inte en tia som min första, utan 91 kr fick jag ge för den!!!! Och de andra som jag hade lagt bud på vann jag tyvärr inte. OM någon av er har någon liten bambi eller om ni av en slump skulle hitta någon på loppis, KÖP eller hör av er  så betalar jag den + frakt.

Guuud vad sugen jag blev på att måla en barntavla nu men massa fina små rådjur!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ska spana här borta. Vi har ju en superloppis här där jag bor som typ inte säljer något dyrare än 5-10 kr. :-)

2011-10-10 @ 10:08:16
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0