Korg





ÄNTLIGEN har Elton fått sin egen korg att sova och vila i. Köpte ju en på Tradera innan vi hämtade honom, men den var sjukt stor! Var nere på vår lilla loppis i torsdags och såg att de hade en mindre korg. Frågade om den var till salu, men det var den inte! De behövde den för förvaring så det spelade ingen roll vad jag ville ge för den. Men då kom jag på att jag hade den stora som jag inte ville ha, så jag gjorde en deal att vi skulle byta, och det gick de med på :) Var nere nu på lunchen och bytte och har gjort i ordning hans säng. I botten har jag lagt en kudde, och sedan en fleecepläd och överst hans fina teddypläd från Rusta :) Han har även fått kudden med hjorten från H&M Home och så sitter självklart hans nalle Bodil där också :) I helgen ska jag köpa färg och spraya korgen vit, sen är det helt färdigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0