GRANIT



Förra året när jag letade efter dessa stjärnformar från Granit så var de totalt slut i hela Stockholm. Men i lördags var jag inne en sväng på Granit, och hur glad blev jag när jag såg att de hade kommit in igen!? Köpte fyra stycken, men ångrar att jag inte köpte två till, får göra det någon annan dag. Tänkte att de skulle vara fina att göra pepparkakscheesecake i till julafton. Dessa kommer nog att få hänga med vid en massa tillfällen - russin och mandlar, oliver, nötter, godis...eller varför inte med en litet värmeljus i. Kostar 25 kr/st.


Kommentarer
Postat av: Eleonor i Nashville

Mycket fina!!! Och pepparkakscheesecake later smarrigt. Jag har bett mamma skicka pepparkakskrydda sa jag kan gora pepparkaks kladdkaka =) Hihi!

2011-11-15 @ 23:16:32
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0