Vill ha...


Lite nytt som jag är sugen på just nu. Mattan IKEA Stockholm Rand har jag gillat länge och nu är jag jättesugen på att byta ut vår helvita mot denna, tror att det skulle liva upp lite. De vita ramarna från Zara Home är helt underbara och skulle passa fint här hemma med bilder på mig och Fredrik ♥
Finaste påslakanet kommer från Du Nord, åh vad jag älskar det! Rottingbricka från Hemtex och skulle vara fin på vårt vardagsrumsbord med lite böcker och fina dotfljus. Kudden från Day Home är just nu på rea och jag vill ha den! Hade lagt den i varukorgen och allt - men frakten gick på 100 kr och det är det inte värt för ett litet kuddfodral! Ljuslyktorna från Tine K Home är så fina, och den med peacemärke är det jag vill ha!


Kommentarer
Postat av: camilla

SNYGGT!!! Känns väldigt mycket Sara med renar?! :-)



Ha en fin helg!

Kram

2011-05-21 @ 19:50:46
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Elin

Den randiga mattan var ju supersnygg, den skulle jag också kunna tänka mig sen när vi flyttar! Så typiskt att frakten var så hög för kudden var jättesöt.. Trevlig lördagskväll! kram

2011-05-21 @ 21:15:21
URL: http://elinochalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0