New Books


Lite nya böcker i bokhyllan. Har ju precis läst ut "Last train to Memphis" så jag får se vilken bok jag ger mig på nu. Det blir nog "Water For Elephants", vill ju gärna läsa boken innan jag ser filmen, jag får nog sätta fart med den =) Annars jag är jag också väldigt sugen på "The anatomy of wings" som jag bara plockade upp ur en reahög på Akademibokhandeln i fredags, brukar inte direkt köpa böcker "på impuls" utan jag vet alltid precis vilken bok jag vill ha. Men den verkar riktigt bra! Ni där ute som också gillar att läsa böcker och är lita nyfikna på vad har läst kan spana in min Visual Bookshelf, kanske har vi några gemensamma favoriter ;)


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Har du läst Shantaram? har för mig att du köpte den?

:)

2011-05-09 @ 19:18:28
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0