Måndag




Har startat dagen med att städa och fixa här hemma så nu är det fint! =) Bjuder på lite bilder hur det ser ut just nu. Älskar mina påskliljor! Och i köket står det vita tulpaner, blommor är underbart! =) Här ser ni även mitt nya silverfat som jag fyndade för en tia på loppis, som just nu agerar förvaring av stearinljus. Även en liten sneak peak på en ny tavla som kommer att vara med på utställningen på lördag, det lilla rådjuret som jag är lite smått kär i =) Ska ta en väldigt sen dusch nu och sedan går jag ut i solen en sväng. Kanske målar jag en tavla och senare i efermiddag har jag en Skype date med Eleonor. Hoppas ni får en riktigt härlig start på veckan!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Tack! Den måste lagas... har en del lösa bitar som ska limmas på.. men jag verkligen älskar den! :) Kommer bli fin mot nya tapeten som på sikt ska upp i hallen! :)



Hur är det med dig? Hur går jobbsöket? Hoppas födelsedagsfirandet blev fint! :)

2011-03-28 @ 18:18:02
URL: http://cblog.blogg.se/
Postat av: Denise

Vad fint ni har det! =)

2011-04-02 @ 17:43:53
URL: http://dreaminginslomo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0