Home Office


Något jag längra har funderat på är att ha en liten kontorshörna här hemma. Skönt att ha en plats där man sitter när man ska jobba eller betala räkningar. Vi har en liten hörna här som skulle funga, men det skulle innebära att vi får plocka ner några av de hyllorna som vi har på väggen. Hur som helst så ska nu iallafall mamma skaffa sig en liten kontorshörna hemma, och gissa vem som får agera inredare? ;) Så roligt! Det första steget är att hitta ett fint skrivbord i perfekt storlek. Har hittat ett fint från IKEA i samma stil som på bilderna ovan, men det roligaste vore att hitta ett gammalt loppisfynd som man kan fixa till själv. Det är just därför jag ska ner till loppisen senare idag. Tipsa mig gärna om ni har ett gammalt bord eller vet vart man kan hitta ett.


Kommentarer
Postat av: Laura

Katja & Alejandro ska kanske :)

2011-03-15 @ 08:01:40
Postat av: Laura

heej å vad kul att du gillar den hihi var lite osäker där <3 :) jag vet inte vad den ska heta, är så dålig med namn och så :/ ... vad BRA att mitt brev kommit fram stackarn har säkert fått uthärda värsta resan :( haha nej det spelar ingen roll jag har ingen emot att den läggs ut hihi

älskar dig med, massor massor massor <3 pusspuss :*

2011-03-15 @ 21:34:57
Postat av: Jessi Fox

ååååååååååh satans så roligt att läsa! taaack som fan för din komplimang! anyway, tycker definitivt du ska baka mina cupcakes... hojta gärna när du har gjort det. spännande att höra om andras reesultat ;D

2011-03-16 @ 09:22:10
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag planerar faktiskt okcså ett arbetsrum just nu. Får bli det sista rummet här nere. Men börjar på det efter att vi varit i USA.

2011-03-16 @ 10:54:02
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Helena

Brukar läsa din blogg men inte kommenterar så jag ville bara säga Hej och att jag gillar den :)

2011-03-16 @ 16:20:30
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0