Shopping i London


Parfym, duschcreme och badsalt från Next, 6 pund, present till Melanie.

Handkrämer från Next, en till mig och en till Melanie 7 pence/st

Klocka köpt i Notting Hill för 10 pund, present till Melanie

Plånbok från Primark, 4 pund, present till Melanie

Böcker från Waterstones, 17 pund för alla tillsammans.

Fodral till åkkort och armband i läder från små butiker i Camden Town.

Födelsedagskort från Next, 2 pund tillsammans.

Underkläder för 1 pund/st från Primark

Passfodral i läder från Saddler som vi köpte i Notting Hill, 10 pund/st

Tvål och handcreme som jag hittade inne på John Lewis. Nedsatt från 30 till 15 pund.

Doftljus och rumsspray från Sainsbury's för 4 pund tillsammans.

Liten ram med magnet på baksidan från Habitat, fick den för 1 pund!

Låga vita Converse, köpte dem på Footlocker i Camden Town för 35 pund.

Jag har varit så himla seg på att visa upp vad jag köpte i London. Men här har ni mina fina fynd, och några av grejerna har ni ju redan sett. Shoppingen i London är verkligen grym! Jag och Fredrik vill definitivt tillbaka enbart för att shoppa. Dock var jag väldigt besviken på Primark, det kändes bara hysteriskt och äckligt. Hittade absolut inget fint, allt såg bara felsytt och billigt ut. Är dock väldigt nöjd med underkläderna, bra material och passform och ser lika fina ut efter en tvätt. Plånboken till Melanie och kläderna till Leo är också väldigt fina.


Kommentarer
Postat av: Marika

Hej

Via en länk på bloggen Eleonors America så hamnade jag på din blogg. Dina tavlor är verkligen helt underbara! Där är främst 2 som jag har förälskat mig i och gärna skulle vilja köpa Den ena är den tvådelade you and me som jag såg att du hade till försäljning och den andra är I'm in love with nature, my deer. Om du inte säljer den senare eller den redan är såld, finns det då möjlighet att beställa en liknande?

MVH

Marika

2011-07-31 @ 21:28:18
Postat av: Johanna

Jag håller absolut med om Primark. Køper och køpte i princip bara underklæder och sen då interiør dær +något smycke. Men rent generellt så kan du finna liknande saker før billig penning på t.ex. Next och andra lågpriskedjor. TYcker ej om nær sømmar etc går av eller då det kænns billigt rent allmænt. Så fick bara hem lite basic saker + som sagt underklæder och interiør.



Kærlekens bro ligger på en bro vid saluhallen. Om man liksom går mot båthamnen vid sidan om ortodoxa kyrkan som ligger vid Vikingterminalen så kommer man dit. Vært attgå omkring dær om det ær fint væder. Supermysigt och fina båtar att checka in. ;-)

2011-07-31 @ 22:33:32
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: tamara boskovic

oh vilka fina saker du köppte :o

2011-08-01 @ 02:08:17
URL: http://ttamaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0