Nya kuddar


Igår kom det ett paket från H&M som förutom nya kläder till mig och Leo innehöll två nya kuddfodral (zig-zag mönstrade) Jag är så nöjd med mönstret och jag ser att det kommer funka tillsammans med övrig inredning här hemma (var lite orolig att det inte riktigt skulle passa). Vi har ju haft våra kuddar från Himla sedan vi flyttade in och jag kände att det var dags för något nytt! (så här såg det ut innan). Nu är det bara ett par rosa kuddfodral som fattas (de vita med paljetter ska inte vara i soffan) Och dessa två från Ellos gillar jag väldigt mycket! Helst vill jag nog ha den som är 40x40 då den är 100% linne, precis som kudden från Svenskt Tenn. Två stycken ska jag ha och dessa skulle då kosta 102 kr, vilket är ett fynd! MEN...vi åker ju snart till London och där borde det ju finnas enkla, rosa fodral. Vore ju roligare att köpa det där. Men samtidigt är jag rädd att dessa ska försvinna. Vilka stora problem man har va!? ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fodral är aningen luriga att köpa då de alltid säjs med kudde +innerkudde men man kan ju ta bort innerkudden om bagaget är begränsat. :-)



Tycker du ska spana in första våningen hos John Lewis som ligger på Oxford Street +BHS som ligger intill. De har sååå mycketfint!

2011-07-01 @ 18:43:42
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0