Måndag






London 2007

God morgon babes! Har varit vaken sedan kl 6 och idag står tvättstugan på schemat. Sitter just nu och skriver en packningslista inför London på torsdag. Skönt att skriva ner det innan så att man inte glömmer en massa mitt i all stress när man ska börja packa. Det ska bli så himla härligt att få komma iväg med min älskling och se London tillsammans ♥ Var iväg och köpte en ny, fin rosa resväska igår :) Det gäller att packa smart, vi vill ju kunna shoppa så mycket som möjligt utan att behöva betala övervikt på flyget hem.
Jag ska även göra listor på affärer och platser vi vill besöka tillsammans med adresser och en liten lätt planering över dagarna och vad vi ska göra. Har kollat vädret och det ser ut att bli perfekt för att upptäcka staden utan att behöva svettas ihjäl och förhoppningsvis slipper vi allt för mycket regn.


Kommentarer
Postat av: Oh So Glam

London är sååå himla mysigt, staden ligger på delad etta över mina favoritplatser tillsammans med New York. Åker också över en sväng till helgen! :-)

2011-07-11 @ 16:44:41
URL: http://ohsoglam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0