London Dag 6


På dag 6 åkte vi för sista gången in till stan. Vi bestämde oss för att göra ett sista besök på Lillywhites och jag skulle även till Anthropologie. Så vi släpade med oss väskorna till stan och åkte till Oxford Street.

Sedan gick vi till Piccadilly Circus för att shoppa en sista gång på...

...Lillywhites! :) Fredrik köpte löparkläder och jag hittade massa fint till Leo.

Sedan åkte vill till Victoria (centralstationen) där vi handlade lite mat på Marks & Spencer, sedan lämnade vi tillbaka våra Oyster Cards (tunnelbanekort som man kunde lämna tillbaka när man var färdig och få 5 pund tillbaka). Jag funderade först på att spara mitt eftersom det var limited edition med Will & Kate på :) Vi köpte tågbiljetter till Gatwick och lämnade stan.

Vi var tidiga på flygplatsen så det blev en lång väntan då vårt flyg blev försenat. Jag sträckläste boken "Room" som var grymt bra och sedan fick vi äntligen gå på planet och åka hem. Home sweet home ♥
Vi har haft en riktigt härlig vecka i London, men det är skönt att vara hemma! Imorgon ska jag vissa vad jag har shoppat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0