London Dag 3




På vår tredje dag började vi med att åka till Green Park för att se på Buckingham Palace.


Det var alldeles för mycket folk! Vi kom ju precis när det var vaktbyte så det var helt galet!

Vi åkte till Covent Garden istället för att trängas med alla turister. Shoppingen och stämningen här var underbar!


Hittade ett ställe som heter Candy Cakes där jag hittade denna goda cupcake med smak av banan och kola. Mums! :)


Till lunch åt vi en fantastisk Fish & Chips! Mushy peas (det gröna på tallriken) är så himla gott. Man kunde köpa det på burk i mataffärerna men jag provade aldrig. Ångrar att jag inte köpte med mig en burk hem. Vi fortsatte sedan med shopping hela dagen i Covent Garden och åkte sedan hem efter att ha handlat med oss massa färsk frukt från Marks & Spencer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0