Hip Hop Abs


Jag har precis kört ett pass med Hip Hop Abs. Körde första skivan som är Fat Burning Cardio (precis som videon ovan, dock visas där bara uppvärmningen). Det var riktigt roligt och det krävde inte alls mycket plats på golvet. Vissa övningar kändes verkligen i magen! Skulle passa perfekt att köra lite extra magövningar efteråt tycker jag. Ska köpa en yogamatta imorgon som man kan ligga på för att göra olika övningar. Ska även köpa lite mer träningskläder, behöver verkligen lite fler ombyten, man blir ju genomsvettig!!!
Galet skönt känns det iallafall. Kommer att köra detta ett tag framöver med en promenad på morgonen och ett pass med Hip Hop Abs på kvällen.

Nu ska jag duscha och sedan blir det middag framför några avsnitt av Dexter. Ska nog laga en couscoussallad med zuccini, quornfilé och massa grönsaker. Jag kommer att uppdatera om all träning och recept och så på min andra blogg för er som är intresserade :)


Kommentarer
Postat av: Elinas Hem

Haha jag som älskar att träna kunde inte låta bli att prova denna uppvärmning, var faktiskt riktigt roligt och kan tänka mig att prova på hela videon! Fina saker du shoppat ovan förresten, gillar särskilt passfodralen!



Just det ja, du undrade över vädret i Milano. Vi hade runt 25 grader varje dag, riktigt skönt och luftfuktigheten var hög så man kunde ha både mer eller mindre på sig utan problem, var riktigt behagligt faktiskt! Kanske var det vi som hade tur men varmare än så var det inte just då iaf:-)

2011-07-31 @ 19:10:30
URL: http://elina85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0