Fredag


Köpte en massa frukt och grönt igår, bland annat nektariner som är så himla gott!

Dag 2 och jag har varit ute och promenerat på morgonen, känns sååå skönt! Vi var och handlade en massa nyttig mat igår så det känns väldigt bra. Jag tycker att det är superviktigt att planera sina måltider, blir man för hungrig och det tar för lång tid innen maten är klar så händer det lätt att man äter för mycket eller att man stoppar i sig något onyttigt. Nu när jag har semester är det ju hur enkelt som helst, men sedan när jobbet kickar igång igen i höst så gäller det att planera riktigt ordentligt med lunch och ett mellanmål. Vi har ju världens bästa och finaste kök på jobbet (ska visa bilder någon gång) det enda man får passa sig för är det obligatoriska fredagsfikat vi har samt glassboxen från SIA där en kula glass bara kostar 5 kronor för oss anställda ;)


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Wawaweewa.. Nektariener ar nice. Dom ar sa saftiga och mattande!

och passar dig for glassen. Jag brukar intala mig sjalv: socker ger diabetes. Vill jag verkligen ha diabetes. Bara for att halla mig ifran. Sen har jag ju lyxen att titta pa riktigt feta manniskor har i staterna sa dom haller mig ifran godishyllan =) Niiiiice!!

2011-07-29 @ 16:51:35
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0