Anthropologie


Här är ett av mina köp som jag gjorde i London. Jag älskar ju bokstäver och siffror så jag kunde inte lämna landet utan ett besök på Anthropologie för att köpa denna kopp med min bokstav. Var ju egentligen uteefter ett F också till Fredrik, men det var den enda bokstaven där alla koppar var slut - typiskt! Jag började prata med tjejerna som jobbade därinne och de tyckte det var lite knäppt att jag kom hela vägen från Sverige och det enda jag köpte var en kopp, haha =) Fanns ju hur mycket fint som helst, men det var sista dagen och vi hade all packning med oss och väskorna var helt fullproppade. Fick ha denna i min handväska. Älskar den iallafall, så fin!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi har T och J hemma här och jag älskar dem! :-)



2011-07-24 @ 17:57:44
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0