Rea på Hemtex


Nina tipsade om att det var rea på Hemtex just nu och jag hittade en del som jag vill åka och köpa NU! =) Kanske tar en snabbis till Vällingby, finns ju en Hemtex där, fast den har inte det bästa sortimentet, men jag kanske har tur =) Är väldigt förtjust i dessa godbitar, den runda kudden har jag spanat länge på och kudden med noter var väldigt fin. Kökshandduken med hjorten har jag bloggat om tidigare så den måste jag ha! Vita "tassels" á la Maria Montazami vore fint att ha hemma, är de i bra kvalité så köper jag nog ett par stycken. Jag älskar ju stjärnor så det är ingen tevekan om sakern att jag plockar på mig dessa påslakan om de finns kvar. Även om de är till barn så är de gröna såååå fina och jag vill väldigt gärna ha dem till mig och Fredrik. Leo har sedan tidigare ett jättefint pålakanset med stjärnor i blått och vitt från Hemtex. Skuttar in i duchen nu och sticker iväg så fort som möjligt. Update senare om jag hittade något! =)


Kommentarer
Postat av: isa

Ja man blir så köp sugen av alal deras godbitar. Jag tycker absolut att du ska slåtill och köpa sängkläderna för dem är så snygga!!!!!!

Tror dem hade varit fina hemma hos er. kram isa

2011-01-05 @ 12:09:06
URL: http://rustaupp.blogg.se/
Postat av: Katta Kvack

Åh, vi som behöver påslakan i massor.

2011-01-05 @ 13:16:51
URL: http://kattakvack.se
Postat av: Nina

Hoppas du hittar allt nu :D du kan ju dra iväg ett sms till mig annars då ja ska till kista. kan ja kolla där åt dig...

2011-01-05 @ 13:41:48
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0