Rådjurstavla


Den är fina tavlan som Leo döpte till "Rådjurstavla" målade han igår. Han fick inspirationen från våra nya kökshanddukar som det är en hjort på. Jag blev så glad att ha målade ett av mina favoritmotiv och den blev så fin. Ska definitivt köpa en ram och låta den pryda vårt hem. Ska ha det som aktivitet varje helg när han är här, han kommer att vara grym på att måla när han blir stor =) Ska även köpa en fin pärm och en mapp till honom och så ska jag dokumentera allt fint han gör (haha snacka om att jag är skadad från att jobbat på dagis, där vi fotade barnen när de målade och sedan satte in allt i pärmar och skrev texter och sånt till) tror att det är roligt för honom att ha när han blir äldre.


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Nämen liiiiiillla goooobben!!! =)

Buckley är en riktig poser.. Jag smakade på red velvet och det var faktist inget speciellt.. Jag föredrar chokladsmak på tårta! den här smakade typ som saftig sockerkaka med röd färg.. men frostingen va nice =)

2011-01-09 @ 16:00:14
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: Elinas Hem

Ahw sweet!:-) Älskar barnteckningar och får alltid tårar i ögonen när jag ser mina yngre syskons som jag sparat, barn lägger verkligen ner hela sin själ i sina konstverk!

2011-01-09 @ 19:04:12
URL: http://elina85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0