Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Charlotte, so here we go! =)

1. Skriv 3 saker du gillar med dig själv
Jag anser mig själv vara en väldigt smart och relativt allmänbildad person, jag är kreativ och jag är väldigt empatisk.



2. Skriv 3 saker du inte gillar med dig själv
Jag har en förmåga att vara en riktig besserwisser som alltid anser att jag har rätt, inte så charmigt...jag har även ett alldeles för stort kontrollbehov och jag klarar inte av att förlora.

3. Skriv 3 saker ingen vet om dig
Jag lider av panikångest, och även om det inte är lika intensivt längre så känner jag av det minst en gång i veckan...Min största fobi är luftballonger och har väldigt lätt för att börjar gråta.

4. Skriv 3 personer som har betytt mycker för dig
Det är ju jättedumt att man bara får välja tre!? Men jag säger Fredrik, Eleonor och Elvis Presley



5. Skriv 3 saker du önskat att du inte varit med om
Eftersom jag lever under filosofin Je ne regrette rien så låter jag det vara osagt...




6. Skriv 3 av de bästa saker som hänt dig
Att träffa Fredrik, åka till Paris med Eleonor och den dagen jag fick reda på
att jag hade fått min första lägenhet och jag och Fredrik äntligen fick flytta ihop =)


7. Skriv 3 färger du gillar mest
Vitt, svart och rosa

8. Skriv tre saker (inte personer) som du inte kan leva utan
Kaffe, dator och kamera



9. Skriv tre personer som dött som du vill träffa igen
Farmor ♥

10. Skicka denna vidare till 3 personer
Nina, Johanna och Camilla


Kommentarer
Postat av: Johanna Finland-Sverige-Norge

Oh vad häftigt! Ska ta mig an utmaningen ikväll eller imorgon bitti ;-).



Ja kudden ser superlyxig ut. Ska spana in den om någon vecka när vi ska opereras host min kille. Vi åker förbi IKEA på hemvägen och då kanske vi stoppar. Det gjorde vi sist :-). Men jag behöver verkligen inte fler kuddar men, men.. får väl ta bort några och lägga till dessa. De är bara så fina!

2011-02-04 @ 15:14:26
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Honi

Vilken rolig utmaning :) Allmänbildning tycker jag är viktigt så förstår att du gillar det med dig själv!

2011-02-04 @ 16:05:47
URL: http://honi.blogg.se/
Postat av: camilla

Tack för utmaningen! Herregud vad svårt att komma på 3 saker bara ;) Har svarat så gott jag kunnat!



Ha en skön helg!

Kram

2011-02-04 @ 17:04:11
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Nina

jäklars du. det va många frågor :P ska klirra den! :D

2011-02-05 @ 10:31:13
URL: http://deliciously.se
Postat av: Johanna

Kremmerhuset är en norsk kedja så de finns nog ej i Sverige. Vill du dock ha någon skulle jag kunna tänka mig att köpa en eller flera och kanske möta upp dig i Stockholm nästa gång jag reser till Sverige. Kommer nämligen ta bussen då jag kan plugga när jag reser (har dock ej bokat in det än) och då ska jag oavsett via Stockholm. :-)

2011-02-05 @ 11:51:37
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0