Uggla i köket


Ugglan som jag ramade in inför utställningen står nu på bänken i köket, har alltid tänkt att jag skulle vilja ha en tavla stående där, jag gillar ju att ha tavlor lite här och där och tycker inte alls att man måste hänga upp tavlor, jag gillar att luta dem mot väggen på golvet, bänkar, fönsterbrädan...
En kopp kaffe har jag hällt i mig, läst ut min bok "Freedom" och snart tror jag faktiskt att jag ska ta och måla lite, har en hel del idéer! =) Känner mig inte alls bra, hade feber igår och idag har jag en huvudvärk from hell och ont i halsen. Hoppas att ni får en härlig tisdag!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad härligt stilleben!



Hoppas att du inte känner dig allt för sliten efter helgens utställningar! Tycker att du är så otroligt duktig!!! :-)

2011-02-22 @ 10:49:33
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: evelina

Gud vad snyggt!! :)

2011-02-22 @ 11:06:15
URL: http://fredbergblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0