Saturday


I ♥ You

Varmt kaffe i kylan...

Inne på Myrorna provade Fredrik fula glasögon med helt galen styrka, men blev helt yr av dem!

Idag har vi varit en sväng till stan. Först var vi på Myrorna där jag köpte lite böcker och Fredrik provade fula glasögon med galen styrka, asså jag blev helt vinglig när jag provade dem. Sedan köpte vi kaffe för det var fasiken iskallt ute! Var inte ute efter att shoppa något speciellt, tycker mest att det är jobbigt att gå i affärer på helgerna, man tappar liksom lusten när folk knuffas och trängs. Skönt att bara promenera och hålla varandra i handen ♥ Vi avslutade inne på Panduro där jag köpte canvas och lite annat smått och gott som jag ska pyssla med imorgon. Hemma lagade vi thaimat och tittade på ett avsnitt av vår favoritserie "Fringe". Nu sitter vi och slappar lite med varsin dator och snart blir det film och i frysen väntar Ben & Jerry's ;)


Kommentarer
Postat av: Nina

http://modesida.blogg.se/me/2011/february/gissa-namnet.html =)

2011-02-21 @ 22:32:55
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0