Mintgrönt & Rosa



På senaste har jag verkligen känt att jag vill ta in lite rosa och mintgrönt här hemma. Tog fram våra fina kivilyktor från Iittala och satte ett rosa blockljus i en cylindervas. Och jag gillar verkligen den färgkombinationen tillsammans med allt det vita. Pläder vi har i soffan är ju också mintgrön vilket inte riktigt syns på bilderna. Sedan har jag även satt upp tavlan som står på soffan på bilden, så den sitter ovanför sängen nu. Tänkte även sätta upp tavlan som jag målade igår som innehåller samma färgtoner. En ny kudde i soffan vore också nice (även fast det enligt Fredrik råder totalt förbud mot nya kuddar...) Om den blir rosa eller grön spelar ingen roll, bara den är fin!


Kommentarer
Postat av: Linda

Så fint! underbart vårigt med grönt o rosa :)

2011-02-23 @ 14:33:52
URL: http://pindus.blogg.se/
Postat av: Johanna

Man vill verkligen plocka fram pasteller när det blir ljusare ute. Jag håller på att göra om hela huset känns det som. ;-)



Assietterna kostade bara 15 kr styck då det var halva priser för dem. Var tvungen att slå till!

2011-02-23 @ 16:34:51
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Ja det ska faktiskt bli skönt som f-n ;) Förstår din irritation! Samma här faktiskt! Trött på snö o kyla. Va ljust o vårfint ni har det hemma. Hemma hos oss kommer det aldrig bli klart känns de som just nu...

2011-02-23 @ 19:38:26
URL: http://cblog.blogg.se/
Postat av: camilla

Vad fint du har gjort!

Det är mina absoluta favorit accenter just nu! Vattengrön ser jag gärna mer av här hemma.. Kuddar kan man aldrig få för många av ;)

2011-02-23 @ 22:36:13
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Jennie

Helt underbart rum! Måste bara fråga om den otroligt fina påfågel tavlan, har du gjort den själv eller är den köpt och vart isf? Mvh Jennie.

Svar: Hej, Tack snälla du! Tavlan har jag målat själv och finns fortfarande kvar om du skulle vilja köpa den. 300 kr kostar den, hör gärna av dig på min mail om du är intresserad [email protected]. Mvh, Sara
Sara den underbara

2015-02-22 @ 10:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0