Inför morgondagen...


Nu är jag äntligen klar med alla förberedelser inför imorgon, fasiken vad trött jag är nu, och imorgon ringer klockan 07:00...Har iallfall ordnat med prislista, visitkort, signerat alla tavlor och ramat in dem. Totalt blir det 10 tavlor som får komma med på utställningen och påfågeln är en av dem. Vill inte avslöja vilka de övriga blir ;) Har även målat en ny tavla (gjorde det igår) som inte har blivit publicerad någonstans än, men en liten ledtråd är att det är ett vitt djur...vem kan gissa rätt på vad det är för djur? ;)

Vill tacka er alla för era fina gratulationer och lyckoönskningar, ni är för underbara ♥
Jag är så förväntansfull inför imorgon! Ska försöka få lite sömn nu men förmodligen så kommer jag ligga vaken och tänka på morgondagen, haha, det är så typiskt mig att ligga och tänka på små detaljer och föreställa mig hur allt kommer att bli.

Skulle ni ha vägarna förbi Täby Centrum så måste ni komma och säga hej, ni hittar mig på plan 3.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0