Award


Jag har fått en Beautiful Blogger Award av Nina så här kommer mina svar på de frågorna som följer med!

1. Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?
"How could she do that? She can't even change a lightbulb without calling up my husband!"

2. Vad var det senaste du såg på tv?
Tittar på nyheter just nu

3. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Vädret...hör ordet snö och blir inte speciellt glad...

4. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Jag var ute igår och tog en promenad i solskenet, köpte även en semla och säkringar ;)

5. Vad har du på dig?
Har inte klätt på mig än så jag sitter i en gammal svart klänning från H&M

6. Vilken var den senaste filmen du såg?
"Life as we know it"

7. Skulle du överväga att flytta utomlands
Det beror helt på situationen. När jag var yngre så ville jag desperat lämna Sverige och Paris var målet! Men nu har jag allt och alla jag älskar här och skulle aldrig vilja lämna det. Dock skulle jag kunna tänka mig att flytta om jag visste att det var tidsbegränsat, typ få en tjänst som innebär att man bor i ett annat land ett år, vore jättekul!

Denna award ska ju skickas vidare nu, men jag vet redan att typ alla de bloggar som jag gillar redan har svarat på dessa frågor, så jag är tråkig nu och bryter kedjan, haha =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0