Kära Tomten...


Kära tomten i år har jag varit väldigt snäll och önskar mig...

1. Disneyfilmer till min samling, saknar Lejonkungen och Alice i underlandet
2. Presentkort är alltid trevligt, jag gillar att jag shoppa på Adlibris.com, Ikea, H&M, Åhlens och Svenskt Tenn
3. "Hello Cupcake" av Leila Lindholm
4. Rosa mysdress från H&M
5. Servettringar från H&M
6. Serveringsställ för cupcakes från Lagerhaus
7. Rumsspray från Yankee Candle med doften Clean Cotton
8. Underbara parfymen Clean- Warm Cotton


Kommentarer
Postat av: Johanna

I år har jag grymt svårt att önska mig något. Jag känner mig allmänt grå så kanske smink eller presentkort skulle göra mig gott? Jag känner mig verkligen sunkig som gravid och går bara med det som är bekvämt då magen gör ont eller bara är i vägen. Känns samtidigt ej som man vill investera i kläder då de inte kommer passa efteråt. :-) Men en ny resväska skulle jag vilja ha i varje fall och det har jag "framfört" ;-).

2011-12-09 @ 19:53:39
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0