Vernissage På Bladverket 2011











Igår hade jag min vernissage på Bladverket. Miljön är helt underbar, mysigt hus med shabby chic inredning och en strand mitt emot. Det var toppenväder igår så det var mycket folk på stranden, vilket gjorde att många kom upp och tittade på mina tavlor. Jag bjöd på minicupcakes som blev helt galet goda! Bjöd även på vitt vin, rosé, alkoholfri cider och salta pinnar. Tråkigt dock att det inte var många släktingar och vänner som kunde komma när jag äntligen har min första separatutställning. Men jag är så glad att Emma, Veronica och lilla Ian kom :) Min älskade Fredrik var så klart där och även Sanna kom förbi en sväng. Anna Blades (näst sista bilden tillsammans med mig) som äger galleriet var hur gullig som helst och målar även hon väldigt fina tavlor.
Jag fick en tavla såld :) Så det gjorde mig väldigt glad! Nu fortsätter utställningen fram till den 25 september och är öppen varje söndag mellan 12:00- 16:00. Hör av er om ni kommer så ser jag till att vara där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0