Idag ska det bakas!


Asså herregud vilken dag jag har framför mig! Har så sjukt mycket att göra inför Fredriks födelsedagskalas imorgon. Har varit så upptagen hela veckan med lillebrors födelsedag, försäljning av tavlor och annat roligt. Vårt hem ser ut som ett bombnedslag! Jag kommer väl i stort sett stå i köket hela dagen med allt som behöver bakas, följande ska göras:

- Citronkaka med citronfrosting
- Mini chokladcupcakes med nutellafrosting och hallon
- Tårta med vaniljkräm och jordgubbsmousse
- Jordgubbscheesecake i glas
- 2 tacopajer
- 2 kycklig, feta, spenatpajer
- 1 tomat & pestopaj
- 1 broccolipaj

Dessutom ska det storstädas och Fredrik ska iväg och klippa sig och jag har en önskan om att åka till IKEA. Haha :) Jag har även en läkartid klockan 14 och ska träffa en kund som ska köpa några tavlor. Snacka om att spara allt till sista dagen! Önska mig lycka till! Nu ska jag iallafall ut på en härlig morgonpromenad innan den här galna dagen kickar ingång på allvar.


Kommentarer
Postat av: Eleonor i Nashville

Men lilla charla vad ska du gora hos lakaren???

2011-08-12 @ 17:17:39
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0