Royal Wedding


Idag på lunchen satt vi tjejer bänkade framför teven och tittade på bröllopet =) Kate var riktigt vacker tycker jag men jag saknade verkligen gnistan mellan dem, det var så stelt tycker jag...När Victoria och Daniel var det så kärlekfullt, många blickar och leenden till varandra, de såg helt enkelt så lyckliga ut. Mellan Kate och William var det tyvärr enligt mig lite "dött"...men jag vet inte, det kanske har med kulturen att göra också. Hur som helst så var det väldigt roligt att se på bröllopet.

Men det viktigaste bröllopet för mig denna dag är Eleonors och Jasons. Min bästa vän gifter sig idag och jag är så ledsen över att jag inte kan vara där och dela denna dag med henne =(
Längtar galet mycket efter att få se bilderna från deras bröllop, kommer nog gråta en liten skvätt för mig själv, haha, men bara jag tänker på henne så blir jag lite tårögd ♥ Hoppas att du får en underbar dag min älskade Eleonor, I love you darling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0