Nya mästerverk =)





Medan jag var fullproppad med värtabletter satte jag mig ner och målade två tavlor =) En ny hjort och även en liten canvas med budskapet "Eat, Pray, Love", den sistnämnde är dock inte riktigt färdig än, men mitt i allt målande så började jag känna mig så dålig igen, så jag packade ihop allt blixtsnabbt och slängde mig i sängen.
Tänkte även att jag skulle visa upp ett lite urval av mina senaste mästerverk. Man ser verkligen ett mönster (om man tänker på alla tavlor jag har målat totalt) byggnader, djur, träd och text =) Har massor med idéer till fler tavlor jag vill göra, bland annat med spöken, fjärilar, en påfågel, ugglor...ja en hel del helt enkelt! Måste även komma iväg till IKEA och köpa ramar...


Kommentarer
Postat av: Oh So Glam

Du är så HIMLA duktig!

2010-09-16 @ 12:51:21
URL: http://ohsoglam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0