Lantlig Romantik


Sängkläder är verkligen härligt tycker jag. Är nog inte ensam om att tycka att en av de bästa känlsorna är att krypa ner i en renbäddad säng med fluffiga härliga kuddar och täcken, och med fina sängkäder. Am I right? =)
Tycker främst att mjuka pastellfärger är det finaste, puderosa, grått, beige och när det gäller mönster gillar jag randigt, rutigt, prickigt och självklart stjärnor =) Gillar verkligen den lantliga romantiska looken, med rutor i blått/vitt eller helvitt med volanger. Hos Ellos hittar man både rutor och volanger och jag är väldigt sugen på att klicka hem dessa...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh lovely pics! Ellos har blivit sååå bra på inredning!



Min pojkvän flyttade in här vid jul förra året och detta hus var ett gammalt 70-tals hus med likadan inredning. Usch!



Nedre våningen är renoverad och allt var ganska silrent då jag kom hit. Har piffat till det lite med färg men "basen" var bra när jag kom hit. Nu har vi 4 sovrum på övrevåningen som ska renoveras. Men först gör vi sovrummet mindre genom att göra en walk in closet bakom sängen. Detta ska vara klart om ca 2 veckor. I och med att huset är gigantiskt tar det sin lilla tid att få allt i ordning. Men bilder kommer när allt börjar falla på sin plats! :-)

2010-09-22 @ 07:20:25
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Annika M Sriwanna

åh fina pics, sån inredning är så fint!



ja det var dijonsenap i :) musmigt värre. du hittar receptet på tasteline! :)

2010-09-22 @ 09:11:23
URL: http://sriwanna.se
Postat av: Nina

ursnygga! usch va sugen man vart på å köpa en massa grejjer :P

2010-09-23 @ 14:23:33
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0