I wish...


Det här är vad jag suktar efter denna månad!

En glaskupa vill jag verkligen ha! Denna kommer från Åhléns.
Den runda, rosa kudden från H&M Home vill jag verkligen ha, men klick förbudet råder fortfarande...
Har åter igen läst ut alla böcker jag beställde sist så nu är det dags för nya. "One Day" av David Nicholls är jag väldigt sugen på att läsa just nu.
En turkos Buddha skulle vara fin här hemma, vi har ju redan en vit men denna skulle jag vilja placera uppe bland bökerna, eftersom jag har färgsorterat dem så vore det fint att ställa den här bredvid de blåa/turkosa böckerna bara för att förstärka färgen. Kommer från Indiska.
Nya handdukar till badrummet vill jag ha! Vita med blåa stjärnor skulle passa perfekt. Dessa går att klicka hem från Noga Utvalt
Den vita möbeln med korgar vill jag också ha i badrummet. Har länge letat efter den perfekta förvaringsmöbeln och denna är så himla fin tycker jag! Skulle få plats med så mycket grejer i korgarna som man inte vill ha framme. Kommer från Jysk och är på halva priset fram till den 5 september, så det blir nog ett köp i helgen...
Silverljusstakar har jag letat länge efter och dessa föll mig i båda smak och pris =) Kommer från EM och kosar under 200 kr för båda.
En helkroppsspegel i hallen har vi väntat länge på. Denna från IKEA vore toppen att få upp så snart som möjligt. Den har verkligen de perfekta måtten för vår lilla vägg i hallen som vi har reserverat för en spegel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0