Fina Nyheter


Kikade in på H&M Home och såg att det har kommit en hel del fina nyheter. Kuddfodralet med "L´amour" kommer tyvärr göra så att jag bryter mot mitt "klick" förbud, jag bara MÅSTE ha det! Även tygkorgarna är underbart fina, vet dock helt ärligt inte vart eller vad jag skulle använda dem till, men de är ju bara så fina att se på =) En hel del grejer är signerade Lovisa Burfitt, allt är kanske inte riktigt min stil, men snyggt med text tycker jag, skulle kunna tänka mig örngottet. Servetterna med rosetter är ursöta och åker nog också med i beställningen!


Kommentarer
Postat av: Oh So Glam

My gosh, måste genast klicka mig in där! H&M Home är FARLIGT haha.

2010-09-16 @ 12:49:07
URL: http://ohsoglam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0