Nya Böcker


Böcker är det enda jag är tillåten att klicka hem under mitt klick förbud. Det är så svårt att hitta billiga och bra böcker på engelska ute i bokaffärerna. Adlibris är mitt favvoställe när det gäller böcker, fraktifritt och billigt!
Läste ut "Eat, Pray, Love" i måndags och har nästan blivit tokig utan en bok resten av veckan. Nu har jag två nya! "Little Bird Of Heaven" av Joyce Carol Oates, som är en av mina favoritförfattare. Den andra boken heter "The Help" och är skriver av Kathryn Stocket. Vet inte vilket jag ska börja med...

P.S. "Eat, Pray, Love" är verkligen en bok jag kan rekomendera!


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Jag vet jag ska housewifea runt i min bil och ha ett klistermärke i baken där det står "Everybody loves a swedish girl". Hihi hittade det på en sida där man kan skicka efter såna asaker =)

2010-10-09 @ 00:32:15
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Jag vet jag ska housewifea runt i min bil och ha ett klistermärke i baken där det står "Everybody loves a swedish girl". Hihi hittade det på en sida där man kan skicka efter såna saker =)

2010-10-09 @ 00:32:20
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0