God Morgon


Har varit vaken sedan halv sju imorse. Är hemma idag eftersom det bankas och stökas i köket idag- byggarbetare är här och bygger en fläkt i köket. Visar bilder när det är färdigt senare i eftermiddag =)
Sitter och tittar på nyhetsmorgon, dricker kaffe och bläddrar i nya numret av Elle. Idag blir det lite jobb hemifrån, städning, kolla lite serier och jag skulle hemskt gärna vilja hinna en sväng till Vällingby, jag måste köpte en ny jacka, fryser ju ihjäl i min vårjacka jag har nu!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag var också uppe med tuppen men har målat sedan uppstigning. Nu ser jag på dåliga TV-serier och äter lite från gårdagens chipspåse. ;-)

2010-10-12 @ 09:56:50
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0