Fun at work!



Jag är så glad över att jag får gå till jobbet varje dag och ha roligt, jag trivs så himla bra! Dels för att jag har riktigt härliga kollegor och dels för att själva arbetsuppgifterna är så himla roliga och det bästa av allt är att jag lär mig så otroligt mycket nytt. En av de grejerna som jag är med och får arbeta lite med är en sida som heter inredningskataloger.se. Idén är helt fantastisk tycker jag, en sida där vi samlar Sveriges inredningsleverantörer så att man kan klicka hem deras produktkataloger- Jag ÄLSKAR kataloger =) Så ett tips till er alla idag är att ta en titt på sidan och go nuts- beställ hur många kataloger ni vill för det är helt gratis!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ska beställa hem några nu i veckan! Förra veckan var så intensiv med allt men jag ska kika in där redan idag!



Ja det är trevligt att vara hemma men jag håller verkligen på. Har precis spenderat 2h uppe och "knackat" av färg. Och jag har 75% kvar att få bort. Så helt klart ett heltidsjobb. Skulle aldrig bli färdiga med huset till jul om inte jag var hemma.



Dessutom har jag andra projekt så som att tvätta alla sängkläder, madrasser och kuddar. Men det är en annan femma. Men jag gillar att hålla allt i skick. Något som kanske glappat lite när det ej varit kvinnor i huset så att säga ;-).



Oh jag har ju inte hunnit ut än men ska nog ta en sväng idag. Soligt och härligt idag så man får passa på!

2010-10-21 @ 10:47:44
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Nina

nu har ja dem länkade med :D

2010-10-21 @ 12:07:05
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Axelina

Kul ska kolla in den sidan:)

2010-10-27 @ 20:28:26
URL: http://axelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0