Goodbye my friend...


I've had the time of my life...and I owe it all to you ♥

Just nu sitter Eleonor på ett flygplan tillsammans med Jason, på väg till USA. Hon flyttar för att gifta sig och starta ett liv tillsammans med honom och jag är sååå glad för min bäste väns skull!
Igår var det avskedsmiddag för Eleonor och det var så himla mysigt, men samtidigt hade jag en klump i halsen hela kvällen. När det väl var dags att säga hej då på riktigt så brast det totalt. Usch vad ledsen jag var...kramade Eleonor så länge och ville inte alls släppa. Var ledsen hela vägen hem i bilen och hela natten har jag drömt om henne...har suttit och tittat på alla våra bilder nu på morgonen, vi har gjort så mycket kul tillsammans, vilket party team =) I love you darling ♥


Kommentarer
Postat av: Nina

å ja förstår att det är jobbigt att hon åker.. :( såg att hon va i paris nyligen å vänta på planet till atlanta.. vilket pirr i magen för henne =)



granatäpplena dem har ju kärnor i själva frukten. ja hatar sånt.. men saffranen och själva frostingen åt ja.. å d nej.. det gick inte för min del.



däremot så förstår ja varför dem har äpplet på. för det är lite surare.. så det jämnar ut frostingen väldigt bra.. så det blir inte för sött.



kanske bara är mina hormoner? men det va väl saffranen som skar sig tror ja.. med det andra..

2010-11-20 @ 12:24:05
URL: http://deliciously.se
Postat av: Martin The Edge

Sv: Hade faktiskt samma tanke innan idag. Se dom en efter en under en regnig helg. Inte för att det är filmer som faller mig i smaken direkt. Fast jag kan iofs garantera att jag sett sämre =)

2010-11-20 @ 12:27:54
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0