God Morgon Lördag


Jag, Fredrik och Leo har precis ätit en supergod frukost! Nu tittar vi på lite barnprogram och snart är det dags att gå ut en sväng. Fredrik och Leo ska iväg och köpa grejer till bilen, vi har nämligen köpt en ny Mercedes så nu håller Fredrik på och fixar för fullt med den, ren och fin och perfekt ska den vara =)
Jag skulle egentligen ha träffat min darling Eleonor idag, men hon har blivit sjuk så det blir tyvärr inte av, sååå himla tråkigt! Vet inte vad jag ska hitta på istället. Funderar på att ta en sväng till stan kanske, behöver lite prylar inför allt pyssel jag har planerat i helgen =) Har fått massa roliga idéer! Behöver köpa vit och svart sprayfärg, decoupagelim, vita ljus i olika storlekar och så behöver jag ta en sväng i skogen och plocka stenar. Några canvasdukar i minsta storleken skulle jag också behöva. En Panduro vore ju bästa stället att hitta allt på.


Kommentarer
Postat av: Nina

mm såg super gott ut! :D

2010-11-07 @ 13:18:28
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0