Fyra nya...


På de här bilderna har jag lyckats fånga mina fyra senaste inköp =) Vingarna från Berry Details har jag ju redan visat. Det vita pelarbordet köpte vi i helgen på IKEA. Blev helt perfekt att ha det bredvid soffan. Jordgloben kommer från Indiska och jag är så glad att jag fick tag i en tack vare ett tips från Johanna. misstänker att de kommer att sälja slut fort då priset ligger på endast 199 kr. Hittade även den perfekta förvaringen för våra pennor, det är egentligen en ljuslykta, men jag gillade att den var dekorativ samtidigt som den var funktionell. Kommer från Nordal och är köpt på Berry Details.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vart ligger det där berry details? Såå fina saker!!! :)

2010-12-01 @ 10:22:05
URL: http://cblog.blogg.se/
Postat av: Johanna

Den är ju SÅ snygg! Men jag har hittat en på Bohus som jag funderar på att köpa till nästan samma pris. Får se vad jag köper till helgen. :-)

2010-12-02 @ 08:39:39
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0