En liten eftermiddagspaus...

Tar en liten kort paus från jobbet för att rensa tankarna lite. Ibland blir man så inne i arbetet att det blir lite smått kaos bland tankarna =) Bloggen har varit stendöd den här veckan, men det beror på tidsbrist och jag tycker att det är jättetråkigt, men så är det! Nu tänkte jag tipsa om de här söta kökshanddukarna från Hemtex med mitt favoritdjur på =) Jättesöta till julen utan att det behöver vara massa tomtar och sådant på. Kostar 39 kr styck och finns även i rött. Jag kanske tar en sväng till Hemtex en snabbis efter jobbet! Nä, det var en kort paus jag skulle ta, så nu är det back to work!

Hoppas att alla har en trevlig tordag ♥


Kommentarer
Postat av: Nina

tack. har varit en kanon dag. men theo vart dålig nu på kvällen. vart helt kokhet stackarn. nu ligger johan med honom och försöker få honom somna om. nästan så att det låter som om han yrar. så ja hoppas det släpper. men i övrigt så har den varit toppen :D

2010-11-25 @ 21:49:25
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0