Sjukling...



Idag är jag hemma från allt som heter skola och jobb. Har gått och blivit sjuk och förmodligen är det influensa. Det hela började igår då jag trodde att det var min pollenallergi jag kände av extra mycket- ögonen rann, halsen kliade och huvudet kändes tungt som bly. Väl hemma från skolan efter en lång dag med projektarbete och tenta så kände jag mig verkligen helt slut. Kröp upp i soffan och varken plocka undan här hemma eller sätta igång med middagen. Mot kvällen frös jag helt galet, frossa, jag bara skakade! Klädde på mig lite extra och kröp in under täcket men det hjälpte inte. Tog istället en varm dusch, var alldeles röd på kroppen men jag kunde inte sluta frysa för det och vattenstrålarna gjorde ont på kroppen. Sedan gick det bara utför och febern steg och jag låg bara och grät och frös och hade så jäkla ont i hela kroppen. Plus att jag har fått en trevlig hosta på toppen av det hela.
Idag har det inte varit bättre, har knappt kunnat stå på benen, ingen kraft alls, blir svimfärdig bara jag ställer mig upp för att hämta ett glas vatten. Så jag har legat nerbäddad i soffan och kollat på "Valentines Day". Blev dock så himla uttråkad när filmen var slut så jag bestämde mig för att måla lite tavlor, vilket var himla mysigt faktiskt!
Nu ska jag väl passa på att blogga lite eftersom det har varit en himla brist på det från mitt håll på senaste. Ska även skicka iväg lite viktiga mail och sedan bara vänta och längta efer min älskling ♥


Kommentarer
Postat av: C - mamma till Oliver

Krya på dig! Var själv sjuk med värk i kroppen, snuva och hosta förra veckan. Var helrisig. Det är inte kul alls. Hoppas du blir bättre fort. Du får passa på och vila, mysa (kolla film o läsa tidningar) och unna dig nått gott. Kram kram!

2010-05-18 @ 18:16:47
URL: http://cblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0