Nytt är hemma...



Fredriks snälla mamma skickade ett grattiskort och ett presentkort på Åhléns till mig, så jag var snabb på att shoppa något, hehe, jag älskar Åhléns heminredning. Det blev en ljusbricka med två rosa och ett vitt blockljus, passar väldigt fint bredvid kronorna (har fortfarande inte hittat några fina blommor att ha i dem!)

En vit Buddha från Indiska har flyttat in hos oss =) Har faktiskt letat efter en sådan och hittade en i en annan affär för 300 kr som jag har gått och funderat över om jag ska köpa eller inte. Hittade den här på Indiska för 79 kr och slog till direkt, helt perfekt!

Hittade även den här söta ljuslyktan på Indiska, den är en perfekt färgmatch med ljuslyktorna från Iittala!

Och till sist lite dekorationer och sånt till festen imorgon =) Har ni sett vilket sött bakplåtspapper! Från Åhléns är det. Rosa tallrikar och ballonger från Butterick´s och rosa serpentiner från Party Store.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0