Just nu...



...sitter jag med en kopp kaffe i soffan och bläddrar i nya numret av Elle Mat & Vin, samtidigt som jag kollar runt på lite olika webshoppar- multitasking =)
Har varit i skolan på förmiddagen och haft säljteknik, superkul ämne! Men tyvärr spökar min axel idag igen (igår var jag helt orörlig i höger arm på grund av någon inflammation eller något), smärtan strålar i hela armen och det gär galet ont att röra på sig =( Tänkte att det vara lika bra att röra sig hemmåt medans jag fortfarande kunde få på mig jackan utan att bli tårögd. Asså jag hade så jäkla ont igår...fattar inte vad det är som har hänt...irriterande är det iallafall.
Blir så stressad över att jag missade uppgiften vi skulle göra i slutet av lektionen, stressad över att vi ska tvätta sent ikväll, stressad över tenta imorgon, stressad över begravning nästa vecka...Känns bara som om tiden inte räcker till någonting. Ska bli så skönt att åka bort i slutet av månaden till Helsingfors och bara vara i några dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0