Ikea Shopping


Köpte en till vit korg till mina tidningar, även en till Leos böcker. Och ja, jag ska vända på korgarna så att de står åt samma håll =)

Em avlång bricka till köket för att ha lite grejer på , olja, vinäger och lite grönsaker och sånt som man använder ofta.

Och självklart lite mer ljus här hemma =) Haha jag älskar verkligen ljusstakar och lyktor och sånt. Den lilla vita står i köket där man lagar mat och de andra två står i fönstret till matbordet (prislapparna ska jag pilla bort när jag har tålamod till det, hehe) Köpte även ljusen på IKEA, en hel lång rad med sådana lite större än vanliga värmeljus, och i lite olika rosa och lila toner.


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Åååh vad mysigt och bebott det ser ut nu =)

2010-03-22 @ 16:02:57
URL: http://beautifulsouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0