Fredag



Igår fick jag firas lite på kvällen, mamma och Melanie kom över med tulpaner och present. Fick pengar, som jag tror att jag ska använda för att köpa ett gymkort, dags att börja träna nu känner jag!
Jag lagade lite middag och vi åt och pratade, Tamara var också här och sedan kom även Fredrik hem. Skönt att vara omringad av folk efter en sådan jobbig dag ♥

Har drömt massa konstiga drömmar inatt, en del om farmor, en del om något helt annat. Vaknade tidigt ovch har varit vaken ett par timmar nu. Måste ta tag i lägenheten och börja städa och fixa. Imorgon blir det fest här hemma! Och även på söndag då släkt och familj kommer. Har verkligen inte hunnit med någonting den här veckan, det har varit fullt upp med annat. Skulle egentligen vilja åka iväg och storhandla mat och sånt men det finns ingen tid till det, jag ska iväg och jobba lite snart och kommer vara hemma sent ikväll, runt tio. Och imorgon på förmiddagen har vi tvättid, oh my...

Så jag åker nog själv en sväng till Vällingby och handlar där, eller om jag bara går ner till centrum, våre så skönt att slippa bära på allt så långt. Måste även sätta igång och baka, både tills imorgon och till söndag, samt börja städa och fixa här hemma.

Är så jäkla irriterad på Ellos. Beställde en tv bänk för en månad sen och det har varit så jäkla mycket strul med leveransen. Igår ringde de och sa att möbeln helt enkelt är borta, dom vet inte vart den har tagit vägen!?
Ville så gärna ha den här imorgon så vi kan ha tv på och sjunga Singstar. Vet inte hur vi ska göra nu, känns ju lite risky att ha tv:n på en stol, samtidigt som det känns tråkigt att strunta helt i Singstar, det är ju så jäkla roligt! Får se hur det blir med det...Dags att sätta fart nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0